Ännu en härlig dag


JAAA Babblarna!=D



Dagen började superbra men en glad bebis, som fick titta på Babblarna innan frukost. Vid halv 12 åkte vi och besökte Melissa och lilla Charlie. En sådan liten söt gosebebis!!!! Madde och lilla Theo var där också:) Var så roligt att träffas. Ni är härliga, tjejer!
Madde har köpt en ny vagn. Typiskt. Nu vill jag också ha en, haha..
Sen har det väl inte hänt så mycket mer idag. Jag och Axel har tittat i speglar. Väldigt roande. Inte för mig kanske men för Axel;) Nu sover min prins för natten och har gjort sesan 19.30. Blev ett Zumba-pass efter det, så nu är jag rätt mör i kroppen måste jag säga.

Igår var vi och hälsade på Malin och Ludvig vilket också var väldans mysigt. Hennes lilla fis var också en knubbis precis, som Axel, hihi.

Imorgon skall vi till faster Linda och hälsa på en sväng på morgonen sedan bär det av till Onsala där Axel skall spendera helgen när mamma och pappa jobbar. Skönt att man har snälla föräldrar, som lagar supergod mat till mig, när jag kommer hem:) Tack mamma o pappa!
Nu borde snart Alexander komma cyklande från jobbet.. Han har jobbat sedan 10 imorse min duktiga älskling:)
Så det blir nog ett par avsnitt av Vänner och sedan kudden.
Hoppas ni haft en bra dag och att ni kommer sova gott:)

Kram Sara




Åh, kan man äta den här?

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg!

fy vad han är söt :D wilgot är oxå tokig i babblarna :D

2010-04-23 @ 07:21:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Haha, alltså, vad är det med Babblarna egentligen? Precis ALLA småfjuttar verkar totalälska dem! Malva är så tokig i Babblarna att jag knappt vågar sätta på videon - så fort den tar slut börjar hon gnälla och gråta och det slutar alltid med att jag får ta på mig öronproppar ;)



Oj, vad ni är busy busy hela tiden. Inte lätt att vara poppis ;)



Torsdag skulle passa hur bra som helst för oss! Hoppas på fint väder. Idag är verkligen dötrist :/



2010-04-23 @ 08:35:07
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: VA VEM ÄR DET? ;) vare så pass? :D Kul att han diggar dom små liven :) Desamma!

2010-04-23 @ 20:18:44
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Åh, gud så söt din dotter är!!

Vilken charmig liten tös.

2010-04-24 @ 20:41:11
URL: http://www.alltutommode.se/denise
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Nej, Babblarna är verkligen ett mysterium! Jag har försökt att visa henne andra små roliga klipp och sånger, men inget är lika fantastiskt som Babblarna...



Ja, torsdag - bokat! Ska bli jätteroligt! :D Jag håller de två tummar jag har så hårt jag bara kan - igår var det SÅ kallt när vi skulle hem från min mormors kolonistuga. Trodde jag skulle frysa ihjäl, mina fötter och ben värkte när vi kom hem för att det var så kallt. Isch. Trodde det skulle bli vår nu liksom?



2010-04-25 @ 11:47:09
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tittat in på din blogg Sara! Vilka underbara bilder på Axel! Hade inte hört talas om Babblarna innan jag läste det här - det måste jag se om Arvid gillar! Hoppas du hade en lugn jobbhelg - kul att träffen med Melissa, Charlie, Madde & Theo var mysig! Ha det bäst så hörs/ses vi snart! Kram

2010-04-26 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0