Bebisförälskelse

Äntligen har jag fått sätta mig lite. Är helt slut men vilken dag! :) Dagen började, som vanligt, med en bajsblöja. Lite nakentid på filten i vardagsrummet och vad händer då? HAN BAJSADE IGEN! Hallå eller? Kan inte säga att det var mysigt direkt. Usch, fy, blä, urk! Efter denna händelserika morgon tog vi oss en promenad till bussen för att åka in till stan och möta upp två fina tjejer, Em och Malva. Jag och plalaxel tog oss en promenad upp till Handelshögskolan där vi mötte upp girlsen. Fikade på Glädjebubblan, som är ett bebiscafée, det var mysipys. Malva är så sjukt gosig och söt!! Blev kär till tusen. Axel satt mest och var lite cool, som alltid. Tror han försökte verka lite ointresserad av henne, bara för att hon skulle bli mer intresserad av honom. Haha, skämt åsido;) De tyckte om varandra så vi har nu bestämt att de skall gifta sig, yes! Hehe.
Efter fikat blev det en liten promenix och lite bättre vä der, så vi tog oss en promenix ner till hamnen, där Axel fick mellanmål, äpple- och bananyoghurt, huuuur god som helst. Ja, jag har smakat, det luktade nämligen oerhört gott.




Min mysboll


En supersöt mamma och hennes söta och busiga dotter
(en Axel i tjejmodell, hihi)



Påvägen hem släppte Alexander av mig vid systembolaget. Hjälp, det var första gången på ett och ett halvt år. Kom knappt ihåg hur man gjorde. Men lite rosévin, cider och öl blev det till imorgon iallafall. Imorgon skall vi nämligen lämna bort Axel för första gången över en natt. Han skall spendera tiden hos sin mormor och morfar så jag är inte orolig, jag vet ju att han har det prima där. Får all uppmärksamhet hela tiden;)
Mamma och pappa skall ut på äventyr med lite vänner:)
Men nu ska jag gå och lägga mig om jag skall orka med dagen och natten imorgon också.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

haha men jag visste väl att jag kände igen dom där två typerna på ems blogg :D Men jag kopplade aldrig att det var ni! :D

2010-04-29 @ 22:14:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0