Det går så fort

Ja det kan man verkligen säga. Axel utvecklas så fort nu! Gaaah! Hinner inte med.  Han står upp numera i sin gåstol då han håller sig på "brickan" framför. Vi fick nämligen låna en äldre modell gåstol av Alexanders syster. Varför köpa massa nytt när det gamla funkar bättre;) Men den  nyare gåstolen är väldigt mycket finare än denna äldre, hihi. Men, som sagt, får jag nu ha koll på min lilla blixt hela tiden. Ena stunden kan han sitta så snällt och bara titta sig runt och så vipps så har han hittat något intressant och är där på 2 röda. Axel har roligt, som bara den, och det är ju det som är meningen.

BabyBarn-mässan var väl ingen jätte-höjdare men det var lite kul ändå:) Vi köpte 2 trä-skallror, som fisen älskar mest! Efter det körde jag Alexander till jobbet och jag och fis åkte till mamma och pappa där Axel spenderade helgen när vi jobbade. Jag sov över där också eftersom det är kortare väg från mor och far än här ifrån Torslanda. Tror inte att Axel tyckte det var tråkigt hos mormor och morfar. Fått all uppmärksamhet och bortskämd till tusen. Han har lärt sig att rulla från mage til rygg också! Jag vet att det är ganska sent men han har aldrig varit intresserad eftersom han har älskat att ligga på mage. För rygg till mage var han snabb på att klara av.

Idag har vi haft besök av min svärmor och när hon åkt gick vi en promenad. Vi gick förbi en affär, som hade 70% pga konkurs, och jag fick mig ett fint, ljusrosa odd molly-linne :D Har aldrig ägt något från dom eftersom priserna inte är speciellt låga annars..

Nu är det snart dags för mat och tur är väl det för jag är såååååå hungerig!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni haft en bra helg=)

Kramar Sara


Åh vad är det för något vackert?



Jag vill ha den...



Nämen en lika vacker till, livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Hehe kanske det? :)



Okej, tycker att det är trist att det ska ta sån lång tid innan saker och ting blir fast ställt. Det är som om de inte tar oss på allvar liksom. Men ja Wilgots feber hade tydligen gått ner lite idag men hostan är den samma om int värre så jag ringer nog in och hör idag. Han äter ju knappt!



Åh tack gulle du :) kram

2010-04-13 @ 11:13:35
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0