Helt slut men glad ändå!

Ojojoj.. så har jag jobbat ännu en helg. Jag är helt slut i hela kroppen, fjuuu. Det var så skönt att vara hemma hos mamma och pappa. Rena rama lyxlivet :D Supergod mat , privat chaufför(pappis) och bara mysigt :)
Har ju pratat lite om att skaffa en vagn till eller en helt ny vagn. Jag ville ha en, som var enkel, att ta med sig när man skall ut och shoppa plus att den borde vara en lättviktare. Japps I found it! En BabyTravel trehjuling. Så himla smidig med lufthjul och allt. Notan blev billig också, endast 1000 kronor på blocket=) Så det blev en nöjd Sara men även en nöjd Alexander, hihi. Axel brydde sig inte så mycket, han bara satt där han satt. Min fina fina älskling.

Idag har vi varit i Stenungsund och hälsat på Axels farmor, Karin. Fått äta god sallad och Axel har fått nya fina sommarkläder. Just det, fisen mormor och morfar köpte också finfina kläder till prinsen. Superduperbra!

Vi har ännu en fullspäckad vecka med massor av roliga saker framför oss. Älskar det! :D

Skall ni hitta på något skojsigt?


En glad prinskorv<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blocket.se det e en bra sida det!!



Kram på er!

2010-04-27 @ 21:20:26
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Låter som att ni haft en fullspäckad, men mysig helg! Nu blev jag himla nyfiken på er nya vagn, måste googla namnet. 1000 kronor var ju inte fy skam!



Ja, fy vilket hemskisväder det är. Man blir deprimerad! Vart tog det vackra picknickvädret från förra veckan vägen?



Hm...nu gnuggar jag mina geniknölar och försöker komma på något bra... Det är lite pinsamt faktiskt, trots att jag bott i Göteborg av och till sedan jag föddes är jag inte så haj på stan faktiskt. Kan typ 5:an och Backaplan hur bra som helst, men där slutar mina kunskaper, hehe ;) Vad ska vi sikta in oss på för slags aktivitet? Fika eller promenad (med full regnmundering? :p) eller något annat?



Jag är skitkass på caféer i stan, brukar bara gå dit jag blir tillsagd av mina vänner, haha! Vanilj är ju rätt litet och inte så barnvagnsvänligt (har jag för mig), Condecco är kanske inte heller så barnvänligt... Vilka känner jag till mer? Fröken Ohlson eller vad det heter, där har jag varit med barnvagnen i alla fall, vet inte om det var supermysigt, men... Gosh, nu är jag lost! Du kanske har bättre pejl? :)

2010-04-28 @ 16:43:23
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.



Haha, vi blir som två borttappade lattemammor på vift ;) Det här är väldigt pinsamt att erkänna, men jag var till och med tvungen att kolla på kartan efter Handels :s Men 11.30 blir jättebra - om du inte skulle se en lost mama prick 11.30, så kommer vi snart. Det kan vara ganska svårt att komma på vagnen härifrån kring lunch, det är då alla barnvagnar är ute och visar upp sig ;) Skulle givit dig mitt mobilnr, just in case, men jag tillhör den udda minoritet som inte har någon. Galet, men sant!



Men då ska jag gå och packa i ordning skötväskan och allt sånt där nu så vi inte blir försenade imorgon, tiden rinner ju lätt iväg på morgonen :)



Vi ses! :)

2010-04-28 @ 19:43:23
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0