Jiihaa!

Ja.. Jag har ingen kamera. Den är glömd hos svärisarna. Tyfis. Så bilder på kläderna får komma senare. Igår var vi hos min kära mor och far. Himla trevligt och så gooooood mat! Fläskfilé i ädeostsås, potatisgratäng och sallad. Åh jag var i himmelriket. Det var sååååå gottgott i gottgott:) Vi kom hem vid halv sju så det blev inte så sent och det var skönt.
I eftermiddag blir det fika med Anna och Joakim(kanske). Skall bli riktigt nice. Hade varit mysipys att ta med sig palaxel också. Skall nog övertala min kära sambo att han skall hälsa på en kompis i stan så slipper jag parkera mitt i stan. Jag gillar inte att parkera där. Jag hatar att köra bil där. Finns roligare saker att göra om man säger så:)
Ja eftersom jag då skall iväg snart så borde jag inte sitta här och skriva. Jag skall egentligen städa och göra mig iordning, men det är bara det att det inte är lika kul;)

Förresten! Underbara Simon skall fixa till min blogg! Hur glad blev jag inte då? Eftersom jag inte fattar hur man gör även efter att Alexander förklarade för mig så bad jag om hjälp istället. Himla bra med vänner som vill hjälpa en sån som jag=)

Dags för mig att ta tag i sakerna så dom blir gjorda.

Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0