En solig påskafton

Idag vaknade jag  05.38 och var pigg?! Vad hände där? Fick tyvärr inte gjort så mycket bra saker för det. Typiskt. Hade egentligen behövt städa innan vi åkte till Stenungsund, till Axels farmor och farfar. Blev ett Zumba-pass iallafall. Inte fy skam=) 

Ja dagen har vi spenderat i ett soligt stenungsund med Axels farfar(farmor jobbade), Sandra och Eddie. Axel gillar Sandra en del. Han kan bara sitta och stirra på henne med halvöppen mun, för att sedan lysa upp med världens största leende när hon pratar med honom. Precis som med Malin, min syster. Konstigt det där. Vissa människor har något speciellt, som barn tycker om.

Han fick en jättefin jacka från Name it i påskpresent från farmor och farfar. Från mormor och morfar fick han ett par jeans -som kan göras om till shorts- , en blå-vit randig piké och ett par blåt-vita skor. Allt från H&M. Lägger upp bilder imorgon. Är så trött nu så jag måse krypa till sängs. Imorgon bär det av till Onsala för att träffa mina föräldrar, syster och mormor:) Godnatt och hoppas ni haft en alldeles underbar Påskafton!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0