Tjabba tjena hallå

Hej hej!

Idag har min älskade lilla prins varit hos sin faster Linda och kusin Tinde och lämnade mamma och pappa för en stund. Jag gick då loss i affärerna. Lite typiskt mig, men jag ÄLSKAR att köpa bebis-kläder :D Blev en hel del plagg, som jag visar sen.
Linda skall ha sitt andra barn i augusti ochville passa Axel idag för att hon tycker att han är så gosig så det fick hon såklart göra. Tinde tycker mer att han är en efterhängsen dreggelmaskin(tänder snart SNÄLLA?!). Vart hon än gick följde han efter i sin gåstol den lille busungen. "Saja ta bort honom han djegglar på mina leksakerj!" Hihi, eller: "Mamma varförj haj han en sån där grej mellan benen. Jag vill ha en lillasystej" Haha! I förrgår hade hon sagt något i stil med "Pappa, Axel är min systej". Hon är världens sötaste lilla tjej. Pratar ibland med rena "r" och ibland med "j".
Så idag har vi haft en mysig dag! Jag är väldigt mycket för ordet mysigt, haha! Tycker att allt är så "mysigt" hela tiden. Jag e knasig.

Ja!! Jag var hos optikern igår och det blev inga nya glasögon. Hallelujah! Hon tyckte jag skulle vänta med det eftersom jag var gravid för inte så längesen. Hormonbalanser och sådant konstigt, så det fick bli linser istället. Dom är ju lite lättare att byta ut om synen ändras. Blev lite shoping då med. Tre boddys från H&M med tryck som " I<3DAD och I<3MUM" på och en keps! Idag blev det också en keps inhandlad men denna gång en "gubbkeps" Häftigt värre;)

Imorgon skall vi på BABYBARN-mässan en stund. Fick fribiljetter av en kompis. Så himla gulligt av henne. Tack Malin!! Sedan bär det av till min mamma och pappa. Dom skall vara barnvakter i helgen för både jag och Alexander jobbar. Jag sover över hos dom också för det tar lika lång tid till mitt jobb därifrån, som det tar här hemifrån. Kommer nog inte hinna blogga försen på måndag så jag hoppas ni får en trevlig helg i det soliga vädret, som kommer komma. Jag skall sätta på mig min blå-gula pyamas och sälja lite kök tänkte jag.

Tjipp!



På Påskafton med den fina Hilfiger-tröjan Markus köpte till honom











Han är så söt när han försöker krypa:)




Kommentarer
Postat av: Markus

ååh va söt han blev i tröjan :D.



Ny blogg nu? och ny msn?? fattar inte haha

2010-04-08 @ 23:18:26
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0