Underbara sol

Jag säger det. Jag älskar solen mest av allt i hela världen=) Är ingen vintermänniska alls. Haha, våren är undrbar! I onsdags var jag och Axel i slottskogen med Karin, Arvid,Therese och Elsa. En sådan supermysig dag! Vi åt lunch vid björngårdsvillan och sedan ockuperade vi deras toalett för blöjbyten. Haha! Det blev en rätt bra kö;)
När vi kom  hem var vi ute på våran uteplats i den underbara solen. Hur underbart, som helst! I torsdags var jag så himla rastlös och ville bara hitta på något så vi tog en tripp inne på Universeum. Har aldrig varit där innan så det var en upplevelse=)
Jag gjorde dock bort mig totalt... Jag tappade ut axels flaska med vatten inne i "restaurangen". Det var ju ingen fara bara att torka upp.. värmde Axels mat, ställde burken på bordet, satte mig ner själv och då kom jag åt barnmatsburken med armbågen så ja.. Axels mat låg perfekt där på golvet. Tur att jag vet att jag är klumpig och tar med mig extra av allt;)

Alexander är uppe hos sina päron med Axel. Kunde verkligen inte föla med. Den röda tanten kom på besök igår och tjena! Såhär ont har jag inte haft på flera år!

Ska ut och sola lite:)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Åh, vilken mysdag! Blev riktigt sugen på att dra till slottskogen nu jag med, men Mallows är lite seg och grinig idag :/ Universeum vill jag också till, tror Malva skulle gilla att kika på alla fina färger och former och djur, men Pete tycker vi ska vänta tills hon är lite äldre. Grr ;)



Hoppas Röda Tanten är snällare mot dig idag, inget kul när hon kommer på argt besök!



Kramar

2010-04-18 @ 10:51:32
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0