Välbehövlig shopping

Hejsan hejsan!

Jag och min lille fis har varit på Kungsmässan i Kungsbacka idag. Jag har fått pröva ut linser som förhoppningsvis passar mina ögon bra:) Mamma och Axel gick då till apoteket en sväng. Lyckades shoppa loss ordentligt på Gina Tricot.. Fick 9 plagg för 491 kronor. Det där var inte så dåligt;) Axel lyckade faktiskt somna inne i dunka dunka musiken i affären också. Då är man trött! Min lillefis fick ett par sockeplast och strumpor han också;) Även om jag och min mor var sugna på att köpa något mer fick vi stoppa oss själva, haha. Vi köper ju bebiskläder heeeeela tiden och alltid. Min lilleskutt är en aning bortskämd. Fast än så länge förstår han inte det. Han tror mest att kläder är något man kan äta:)
Hade tänkt lägga upp bilder på min inköp, men jag får fixa det en annan dag istället. Måste nästan sova nu eftersom vi skall träffa Emeli och hennes fina dotter Malva imorgon. Ser fram emot det. Kommer nog bli lite kaos.. Alla vet att jag har världens sämsta lokalsinne och tydligen är jag inte ensam om det, hahaha! Vi kommer nog gå runt, som två virrpannor och leta efter caféet vi skall besöka:) Mer om det imorgon för nu väntar kudden.

Natti natti

Kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0