Vilken vecka!

Såhär mycket planerat har jag inte haft på länge. Känns så skönt. Har hittat på något varje dag, nästan iallafall;)
Imorgon blir det optikern. Åh jag hatar att gå dit. Eller förlåt, hata är ett väldigt starkt ord, tycker mindre om kan jag säga istället. Känner mig lika hemsk i alla glasögon. Svarta,röda,rosa,bruna,runda,fyrkantiga,ovala, you name it! Varför inte köra Harry Potter stylen? Svarta, runda och stora glasisar. Hade jag inte varit übersnygg i det? Oja. Tror Alexander hade tyckt att jag var HOT HOT HOT, fast det kanske bara är vad jag tror, hihi. Får ha mamma till hjälp. Vi ser likadana ut och hennes glasögon är fina:)

Idag har Fia varit här. Jag gjorde en Taco-paj, som blev supergod. Har tröttnat på att laga mat det sista. Har tröttnat på det mesta faktiskt. Känner ingen motivation riktigt. Träna är inte heller kul. Det som jag tycker minst om, det är att bo där jag bor. Känner att jag klagar lite väl mycket kanske men det är det, som tynger mig mest. Känner mig så långt ifrån allt jag vet och känner till. Hising-island är inget för mig. Absolut inte Torslanda. Det är jättefint här och superbra område bor vi i. Men, det finns ett men. Det är helt fel. Fel sida på Göteborg. Letar lägenhet,som aldrig förr, i Mölndal, Lindome och Kungsbacka nu. Om jag har tur så kanske det dyker upp något snart:)

Från något jobbigt till något bra. Min älskade prins! Åh han satt och lekte för sig själv, med sina leksaker idag på täcket, som jag lagt i vardagsrummet. Han var så söt! Nu ligger han och sussar för fullt. Godisbiten. Mitt allt.
Jag och Linda -Alexanders syster- pratade idag om att dom som inte har barn kan inte förstå vilken kärlek man har till sitt barn. Den kärleken är underbar. Kan tycka att den gör lite ont ibland, som om jag älskar honom, så mycket att jag inte vet vad jag skall ta mig till. Någon mer, som känner så?

Nu blir det kudden för min del. Imorgon är det dags för glasögonormen att skaffa nya brillor. Den är inte dålig=)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Hej hallå! Äntligen lyckades jag komma in på din blogg, har försökt i några dagar nu men det har bara kommit upp såna där jobbiga ERROR-sidor. Knasigt.



Vi håller också på att söka ny lägenhet, har lagt mycket krut på det det senaste. Trivs bra i Gamlestaden, men det är för litet. Alldeles för litet. Jag vill flytta närmare mina föräldrar, men samtidigt vill jag inte lämna stan eftersom jag inte har körkort (de bor i ale). Är väldigt kluven.



Vet också preciiiis vad du menar med att man älskar sin lilla korv så mycket att det gör fysiskt ont i en. Så känner jag! Ibland när jag tittar på henne känns det som att jag ska bli tokig, för hon är så söt, haha :D



Jamen, då säger vi som så att vi kanske försöker mötas upp någon gång i slutet av april/början av maj? Ska bli jättekul, både för min del och för Malvas del. Känns helt absurt att hon knappt träffat några bebisar alls trots att hon är 6 månader! Bad mama! :o



Kram på er!

2010-04-08 @ 19:15:09
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0