Woho "moster" Emma skall få finbesök!

Igår grillade vi för första gången i år! Är det inte vår då? Så himla gott. Blev även jordgubbar till efterrätt. Mumsmumsmums!=)
Mamma och pappa var här och hälsade på igår. Det gillade Axel. Mormor är rolig att titta på=) Kan det vara att jag är väldigt lik henne kanske?
Axel gungade för första gången igår också. Hihi det var så sött. Han tyckte det var spännande iallafall.

Sömnen har ju varit lite sådär dom senaste två nätterna. Lillskrutten har inte sovit bra alls då han skrikit med jämna mellanrum. Lille fisen:( Han var jätteledsen igår också. Usch det gör ont i mamma-hjärtat. Vill bara hålla om honom och krama honom hela tiden, vill inte att någon annan skall hålla honom när han är så ledsen. Idag har han varit lite gladare. Tack gode gud för alvedon!

Min fina kusin Emma fyllde 23 i lördags så idag skall jag och Axel till henne på fika. Det är ju inga släktkalas längre när man fyller år direkt, men Emma och Emelie är ju dom kusiner som jag umgåtts mest med, så då får vi en anledning till att träffas också=D

Nu måste jag göra mig iordning, skall till apoteket och köpa mer alvedon till min prins och sedan åker vi till ett soligt Kungsbacka, mysigt!
Hinne rinte lägga upp bilder nu så dom kommer ikväll istället:)

Ha en bra dag ute i solen!

Kramar Sara





Nu kommer jag göra min blogg offentlig igen. Jag har denna bloggen för att skriva av mig. Är skönt att ha ett "bollplank" där man kan få stöttning av andra, som är i samma situation, som mig. Jag skulle aldrig hänga ut någon i bloggen eller vara elak mot någon. Jag är nämligen inte sådan. Om någon skulle känna sig träffad och bli ledsen av
något jag skriver så är det verkligen inte meningen. Ville bara säga det så det inte uppstår några missförstånd.



Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan väl aldrig vara elak mot någon söta Sara!

Visst är det skönt att skriva av sig, därför har jag min med :)



stoor kram!!

2010-04-19 @ 11:23:54
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/
Postat av: Markus

Sara sara!! Inte skulle du ens KUNNA vara elak... du har det inte i blodet... är mer min femma, eller Pelles, eller Jockes... eller ja typ vem annan som helst ;P

2010-04-20 @ 23:40:01
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0