Zumba och gnällig bebis

Woho! Idag har Jockispockis varit och hälsat på oss, så mysigt! Bjöd på lax, färskpotatis(inte svensk då) och vitlöksås. Till efterrätt blev det jordgubbar och glass. Lät väl inte fy skam va?:)
Jag skjutsade hem min vän efter besöket och ja.. Sara och lokalsinne. Tjena. Ingen connection alls. Var så himla många bilar så jag kunde inte vända, så jag fick köra en himla omväg. Haha, men hem kom jag tillslut ändå. Tur det. Lilla plaxel va så gnällig. Han har varit det ett par dagar. Snälla låt det vara tänderna nu...
Annars har det inte hänt speciellt mycket. Körde ett Zumba-pass nu yeeeey Let't Zumbaaa! Hahaha. Det är ganska töntiga repliker dom har ibland men det är sjukt kul att dansa det. Hoppas ingen ser mig bara för jag måste ju se helt knasig ut.

Imorgon skall jag till Malin och Ludvig med Karin och Arvid. Hoppas att Therese och Elsa kan följa med också och att dom mår bättre! Krya på er om du läser detta Therese:) Just  det Elsa fyller 1 år imorgon också, stora tjejen! Hon är så bedårande söt den skruttan.
Kanske dags att sova nu om man skall orka allt imorgon också, yes!

Förresten, jag måste bara berätta. Axel pratar i sömnen! Hihi imorse så tog jag in honom till våran säng för att han vaknade halv 5 och var ledsen. Han somnade om rätt fort men efter en 20 minuter hör jag "göööh, hahahah, göööh, haha" Åh jag älskar ljudet av bubblande bebisskratt man blir så glad och gladare blir man när man vet att han drömmer något bra också;) Kanske drömde han om en dansande Zumba-mamma, vad vet jag? Hihi

Nä dags för kudden.

Natti natti

Kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Åh, den där menyn lät inte helt fel! Nu fick du mig att längta till midsommar och alla födelsedagar firade i trädgårdar och på bryggor. Mums! :)



Haha, lilla gubben, vad gulligt! Malva skrattar ofta i sömnen, det är så himla sött. Sorgligare är det när hon drömmer hemskheter och liksom snyftar och håller på i sömnen. Då vill man bara gosa ner sig med henne och få det att försvinna. Undrar vad de drömmer som sagt...



Nästa vecka tror jag inte vi har mycket för oss faktiskt. Det är möjligtvis fredagen som kan vara lite halvbokad, men annars är vi fria som fåglarna i skyn! ;) Vill ni kanske mötas upp och fika eller promenixa eller så? :)

2010-04-21 @ 11:18:20
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0