Nalle, vov vov

Weeehoooo!

Är i vecka 15 nu.. holy macarony! Tiden springer iväg, min plutt är redan 11 månader och kryper runt och säger vov vov, nalle och titta däää. Just det Nallen säger tydligen vov vov, haha. Det var faktiskt mer än vad jag visste.

Har varit hos mamma och pappa över helgen och haft det skönt och sagt hejdå till systeryster, som just nu blandar drinkar i 30 grader värme på Mallis. Avundsjuk? Neeeeeejdå.
Axel börjar tycka mer om att umgås med pappa, morfar och farfar. Nu i helgen har morfar varit en stooooooooor favorit. Tycker det är ganska skönt just nu, känner mig som en padda. Visste inte att magen skulle växa så fort denna gången, tur att jag inte gått upp något än så länge iallafall. Är ensam med skrutt nu i ett par timmar innan Alexander kommer och hämtar oss. Axel skall få vaccin idag, usch. Skall bli intressant och se hur lång han är för jag vet att vikten ligger på 13 kg iallafall:) Fast han vägde 12,8 kg när han var 8 månader så han har inte gått upp så mycket nu under sommaren. 


Axel VILL ha uppmärksamhet NU;)


Kommer snart bli lite mer social igen. Har nämligen planerat det så jag ska bara övertala mini i magen att inte göra så mina hormonnivåer ligger så högt..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0