Älskar vädret

Åh jag njuter varje dag! Man vet aldrig hur länge det här varar. Har haft en supervecka med sol, familjemys, cider, god mat och underbara vänner. Det är veckan som gått. Har inte känt för att sitta vid datorn och blogga. Nej fy. Kom på den smarta idéen att ta med mig datorn ut en stund. Ser ingenting av skärmen om jag ska vara ärlig, men vad gör det när man kan bli lite brun;) Axel sover för tillfället och snart kommer Alexander hem från jobbet, då ska vi på student. Jag älskar studenter. Eller ja, utsläppen. Det är verkligen ren och skär lycka! Då minns man hur det kändes, wonderful. Hade inte haft något emot att göra det igen.
Emil kommer nog hit om en liten stund också och skall hämta sina discar(om det stavas så?) till frisbeegolfen. Alltid lika trevligt när han kommer på besök=)

Köpte en barnpool till Axel förut och jag visste till 100% att jag hade en pump hemma. Hittade jag den? NEJ! Fick blåsa upp den själv, oh my.. Inte kul! Inte kuuuuul! Kände mig som en blåsfisk medans Axel satt med huvudet på sne och undrade vad sjutton mamma höll på med. Jag kan riktigt höra hans tankar "Jaha, undrar varför hon gör sådär.. Hmm.. Jaja det finns säkert en förklaring, men guuud vad kontig hon ser ut" Efter den tanken började han att asgarva. Han skrattade sedan varje gång jag tog sats för att blåsa i mer luft, vilket resulterade i att jag också började skratta. Fnitter-mamman och fnitter-sonen. Väldigt lättroade iallafall:)

Dags att slita sig från solen och ta en dusch. Hoppas ni har det underbart i solen. Va inte för svenska och säg att det är för varmt bara, hihi!

Kramar Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0