Idag blir det allvar!

Yes! Inget mer godis eller onyttigheter för min del! Tur att man inte är ensam om det=) Gick med  Denise på hennes mål mot nyttigheter! Är så himla lätt att trilla dit när man bara går hemma hela dagarna. Nu tänker jag vara stenhård. Jag går ner i vikt redan men nu kanske jag kommer gå ner lite mer. Hoppas hoppas.

Pratade med en kompis om igår. Hon ville vänta med barn tills hon var 30. Då skule hon vara redo. Hur vet hon det? Jag tror aldrig man är "redo" för att skaffa barn någongång egentligen. Det är en såpass stor omställning ändå. Sen kan man ju inte veta om man har fast sällskap heller. Skall man bar ta första bästa på krogen då eller? Haha, vilken diskussion vi hade, men shit vad vi skrattade!
Vill att min prins skall få ett syskon 2011=) Men vi får väl se...

Jag och Axel lyssnar på Abba nu=) Vi lyssnar på Glee också. Jag tar den "glada" sara-musiken medans A får spela sin hårdrock för våran lille gubbs. Älskar musik gör han iallafall min gris!

Nä nu skall jag ta hit iprenmannen för min dumma huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: okej då byter jag igen :D lycka till! :D

2010-03-25 @ 13:14:08
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Jag slutade med socker & sånt för lite mer än en månad sedan - och jag mår sååå bra! Plus att jag gått ner runt 10 kg. Inte enbart pga jag uteslutit sockret, men till stor del skulle jag tro :)



Håller förresten med dig angående att vara redo för barn, jag tror inte man blir redo förrän man faktiskt får barnet i armarna. Det är ju då man blir förälder, innan dess går det inte ens att föreställa sig! Däremot kan man ju kanske anse sig inte vara redo ekonomiskt & sådant, men själva föräldragrejen, det tror jag stenhårt på att det kommer på förlossningen när man får den slemmiga lilla grodan i armarna :)



& JA! Det vore jätteroligt att ta en fika någon dag, både för mig & Malva. Vi träffar ju inte direkt några andra mammor & bebbar. Vad kul! :)

2010-03-25 @ 17:49:51
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: jannike

de är inte stor skillnad på 1 och 2 barn.m övergången mellan 0 och 1 barn är MYCKET större:)



Okej då vet jag varför då:)

Kram på er!

2010-03-31 @ 19:18:47
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0