Jag har 10,5 kilo kärlek här hemma!

Den är ändå inte dålig;) Nu har han blivit 6 månader gammal och vägt in på 10,5 kilo;) Hjälp! Men vad är inte mysigare än en rund bebis?

Bloggandet har kommit efter lite tyvärr. Jag vaknade med migrän i lördags, hemskt! Så jag kunde inte jobba, utan jag låg i sängen hela dagen istället. Men jag gick till jobbet i söndags ändå. Härligt med lite extra pengar. Alla mammalediga vet vad jag menar;) Vi ska till Gotland i sommar också och då gäller det att ha lite money.

Åkte till mammis och pappis i måndags för att pappa tog våran bil till jobbet igår för dom skulle göra 6000-mil servicen på den. Så istället för 4000kr gick det på 2000. Grymt bra, tack pappa! Igår var Axel ganska gnällig. Ville inte sova, inte sitta, inte ligga, inte leka, nen äta,ja... Såklart han ville det. Han älskar ju mat, haha.
Min syster frågade mig om jag sett Twilight - New moon.  Jag sa nej, för jag tyckte den första var grå och tråkig. Då sa hon något, som verkligen stämmer in på vem jag är : -"Sara, allt kan inte vara rosa och romtanisk-komedi". Dom som känner mig väl förstår nog vad hon menar med det;)

Nu skall vi sjunga med i Babblarna. Axel tycker om dom!

God kväll;)

Kommentarer
Postat av: jannike

10,5kg:O wow vilken prakt bebis du har. Helt otroligt! Min lilla fjutta hade bara gått upp lite över 300g den här månaden! så hon väger bara 7,3kg. Men dom är ju perfekta allihopa! btw 10,5kg vägda Anton vid 1 år:) Jag gillart!

2010-03-31 @ 19:15:15
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0