Ax har ont i munnen:(

Åh vad ont han har. Grät sig igenom dagen igår idag har det varit lite bättre, men han är väldigt ledsen:( Gör så ont i mig när han är så ledsen. Inte ens Babblarna hjälper!! Alvedon är räddningen!

Idag har lilla familjen varit på Allum och shoppat loss! Hittade lite söta kläder till Axel på H&M. Fast det mest sensationella var nog att Alexander köpte en mörkrosa t-shirt. YES YES YES, Jag har äntligen lyckats! Lite färg förgyller vardagen, eller? Den här gången blev det inget till mig.. kände mig uppsvullen och ful så var inte riktigt på shoppinghumör. Jag hatar att ha IBS.
Falaxel fick träffa Jennie också. Hon är en gammal kompis till mig och jag har inte sett henne sen studenten. Hjälp vad tiden springer iväg!! Axel tyckte om henne, hon är ju blond;)
Ja a det var väl min dag och den avslutades med grillning för en stund sen. Gott gott gott!

Hoppas dagen varit bra. Imorgon är en annan dag och jag hoppas den blir utan skrik och med en TAND!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Men stackars liten! Hoppas det dyker upp en bisse snart nu då :( Malva somnade med feber, hon var så förkrossad när vi kom hem från stan att ingenting hjälpte. Jag satte också på Babblarna, men det hade ingen större eftekt. Lite, lite flaxade hon på armarna. Trollet :(



Hoppas morgondagen blir bättre för våra små! :)



Kramar till er

2010-05-05 @ 20:23:56
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Uscha, jag tycker så synd om våra troll. Speciellt när det bara gör ont, ont, ont och de nedrans tänderna VÄGRAR titta ut! Malva verkar ha gått igenom det värsta för den här gången nu, men fortfarande ingen bisse :/



Haha, jag tänkte slingra mig in på Bubblan och till slut bli delägare/ägare. Det kliade i fingrarna på mig igår, så mycket jag skulle vilja måla och greja och fixa där ;) Är beroende av deras smörgåsar nu, så japp - vi måste definitivt gå dit snart igen! ;)



Hoppas ni fick sova gott i natt nu. Ge snyggingen en liten puss från oss!



Krams

2010-05-06 @ 08:49:25
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0