Längtar tills imorgon

Ojoj vad dålig jag är på uppdatering men jag har varken haft ork eller tid. Så är det ibland. Skall på SATC 2 imorgon!!!!!! Jippie:) Ser verkligen fram emot det. Skönt att bara tänka på sig själv ibland. Blir först lite rosé och första filmen hemma hos Markus med två andra snyggingar(!) också. Himla nice!=)
Axels farmor kommer hit och passar honom tills dess att Alexander kommer hem från jobbet:) Har haft lyxen att ha Alexander hemma i en vecka nu unde hans långledighet. Mys! Men nu är det tillbaks till verkligheten igen;)

Var på BVC igår och Axel är nu 73cm lång och väger ...... 11900g!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha fast han hade ju prcis ätit så man kan väl räkna med 11500g. Men ändå=P Helt sjukt! Han har vuxit så mycket och det har hans vilja också. Har han bestämt sig för att inte sova så ligger han bara och skriker. Har testat med att ta upp honom och genast har han blivit suuuuperglad! Så nu är det Axels vilja mot mammas. Kör nu med 5-minuters-metoden och jisses vad den hjälper bra!! Eftersom Axel inte tycker om att somna brevid oss eller i famnen så har det varit perfekt! Inatt vaknade han inte en enda gång utan han sov som en gris:) Vi får se hur det går ikväll. Spännande!

Nu vaknade han! Man blir trött av att busa med Max våra grannars barn, som är 3 år=)

Nu ska vi hänga tvätt, jippie!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu känner jag att jag är borttappad, vad är fem-minuters-metoden?

Oliver är 1 år och nio månader, snart två år med andra ord, tiden rusar iväg. Jag kan överhuvudtaget inte förstå att han har varit mindre än vad han är... Det känns som att han fyllde ett igår och det förklarar min förvåning över din lilla killes snabba ålders ökning! Håll i hatten för åren går! (Jag trodde det var en myt, men tiden verkligen iväg springer när man har barn!)

Jag var med och valde ring, risken finns alltid att han hade valt fel (om nu det går), men det var han som föreslog att vi skulle förlova oss, så lite frieri fick jag minsann:)

Bor du kvar i Onsala?



2010-05-26 @ 20:03:14
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/
Postat av: Jannike

En sån grabb du har, Anton vägde så mycket när han va 1,5 år:) Hade vart jätte skoj om ni kom ner på besök någon dag så jag får se din guldgosse! Jag åker till danmark på Måndag och kommer hem Måndagen efter de, så om du har tid då någon gång ses jag gärna? Kram

2010-05-28 @ 23:54:31
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0