Måndag.

Nu är det redan måndag igen! Vart tar dagarna vägen? Vi var, som  sagt, i Danmark i fredags och det var en trelig dag:) Jag har aldrig någonsin spelat på en enarmad bandit så i fredags var första gången. Haha vann en del iallafall:)
Axel var supergo hela dagen och charmade alla på båten. Han har faktiskt ätit päronpuré utomlands nu;)

Resten av helgen har jag jobbat. Det har varit huuuur mycket folk som helst så jag har varit en aning trött när jag kommit hem. Men kul är det:) Axel var med pappsen hos farmor och farfar igår, så dom hade det bra:)

Sitter här och funderar över vagn.. Fortfarande! Jag vill gärna ha en fyrhjuling fast dom främre skall vara svängbara. Vi var och kikade lite på det förra veckan men vi tyckte att dom flesta var så sjukligt breda!! Mjaa svårt det där!
Blir nog en babytravel milano för den är inte så dyr, inte bred, har svängbara framhjul och klarar många kilo;) Är bra med tanke på min guldklimp:)

Känns som om hela dagen har gått åt till att vara i telefon. Försäkringskassan, ikea lite mer ikea, lite karin och IKEA! Blir så trött ibland när inget stämmer. Är det första gången någon har varit föräldraledig där kan man ju undra. Fast jag vet att svaret är nej. Aja det är bara att bita ihop och vara trevlig ändå för jag får ju ett glatt småländskt  bemötande tillbaka.

Dags för mig att hälsa på våra nya husdjur MYRORNA. Jajamensan, sådana vackra hudjur har vi fått. Dom är svarta och Axel älskar dom. Dock är hans far och köper döda-myror-medel nu så vi slipper se dom. Vi vet att dom kommer från avloppet i köket så nu blir det krig!
Hoppas att denna vecka blir lika bra som förra:)






Kommentarer
Postat av: Melissa

hihi, han ser såå cool ut in lille gullunge!! ;)

2010-05-12 @ 08:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0