Ny vagn! :)

Nu har vi köpt vår nya vagn så nu har vi två;) En trehjuling och en fyrhjuling med svängbara hjul fram. Jippie. Efter många om och men. Gillar inte att man inte kan se lilla Axel i trehjulingen men det kan jag ju i den nya.

Idag har Melissa och lilla Charlie varit på besök. Så himla mysigt! Hur söt är inte Charlie då?? Åh så liten och go och glad, en riktig bebis. Min klump tyckte att den nya lilla krabaten var otroligt intressant och dom hade en konversation. Axel med sina konstiga, olika läten och Charlie inflikade med ett litet leende då och då:)
Axel sover sen ett tag tillbaka då han höll på att somna i badet. Min älskling.

En bra start på veckan iallafall. Blir till att träffa lite kompisar, som jag inte träffat på länge, i veckan. Skall bli trevligt:)

Ha en bra kväll och glöm inte Hollywood-fruarna, yeah!




Nya vagnen=)



Badkillen

Kommentarer
Postat av: Madde

Den ser ju fin fin ut!! Tror det e en sådan våran granne har och hon är supernöjd!!

Han e så fin din lilla kille, kul att han har börjat åla också!!



Kram kram!

2010-05-17 @ 22:10:44
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0