Tvätta tvätta städa

Gör man något annat? Lagar mat kanske, haha!
Blev en riktigt bra natt inatt, fisen sov heeeela natten. Han vaknade ett par gånger mellan 19 och 22.. Skrek som bara den så jag tog upp honom så han fick lugna sig lite sen la jag ner honom i sängen igen och sa godnatt. Gissa vad? Han somnade om jättesnabbt båda gångerna. Jippie och så vaknade han kl 07 idag. Himla bra.
Kommer sakna honom idag när jag skall vara ifrån honom. Jag kommer inte sova hemma heller eftersom det inte går några bussar hem. Markus bäddsoffa is the shit!

Såg 20e avsnittet av Glee förut också. Älskar verkligen den serien!
Nej dags för att ge Axel lite banan och få upp sjusovaren från sängen. Det förstnämnda är ingen match men det andra, hjälp.. Får ta i med hårdhandskarna om han skall gå upp överhuvud taget.. Moahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt när sömnen fungerar :)



Vi bodde i Linné när vi fick reda på att vi skulle få barn, men barn i stan är inte riktigt min dröm så vi köpte en lägenhet i vallda strax innan han föddes och trivs toppen. Vi bor precis nedanför toråsskolan, husen syns från vägen. Vi trivs toppen bra! Bra grannar (många barn) och egen trädgård:)



Björkris området verkar väldigt lovande, jag har en vän som precis har skrivit på om en lägenhet där. Kommer nog bli väldigt fint. Men då ska ni flytta in nästa år eller?

2010-05-29 @ 14:48:52
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Hej hallå på er fina!



Vad duktig du är som tvättar och städar och står i, en riktig housewife, hihi ;) Själv latar jag mig faktiskt bara framför TVn och datorn idag - vi var på babysim i morse och det tog kål på mig ;)



Såg din kommentar först nu eftersom vi inte haft internet på evigheters evighet, men du får pipa till om du & Axel vill gå på dejt med oss snart igen. Vore kul! Läste om hur mycket killen din växt, jisses! Vi ska på 8-mån kontroll på tisdag, är så nyfiken på hur Mallows växt :)



Kram på er!

2010-05-30 @ 17:30:51
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0