VARMT

Det har verkligen varit varmt ett par dagar nu. Hjälp hjälp! Hahaha hade ingen aning om hur jag skulle klä Axel men en massa solskyddsfaktor och tunna kläder så löste det sig. Han är väldigt varmblodig den lilla skrutten.
Hade en riktigt härlig dag i Kungsbacka igår med mormor och mamma. Åt en räksallad hos mormor och även Axel fick lunch. Fast han tyckte inte det var så roligt att sitta still när gammelmomor hade så mycket roliga saker man kunde ta på. Lite roligt med nya miljöer. Efter det blev det en liten shoppingtur på Kungsmässan. En solkeps, strumpor, två bodys och ett par byxor. Jag kunde inte låta bli:)


Såhär fin var han i början av dagen...


Sen spydde han(som vanligt) och det blev en
tröja och endast blöja på. Han trivdes bra i det;)


Idag har vi varit på Me&I-party. Det är homeparty med kläder för barn och mammor:) Lite väl dyrt men en t-shirt med fotbollar på kommer snart hem till oss:) Efter det blev det en lunch hos Therese och Elsa. Elsa är för övrigt dunder-söt:) Hon lånade Axels gåstol och att int jag dog av skratt. Hon såg ut, som en gammal tant, som var ute och gick med rullator! Hahha.


Hon hjälpte Axel med nappen också ;)

Senare delen av dagen har bestått i mamma- och pappamys plus en liten promenad till affären för att handla lite mat:) Vi har klarat oss från regn (bortsett från en liten regnskur på 2 minuter) hela dagen. Gött moooos:D

Nu är det dags för ett avsnitt Vänner innan jag och min stora älskling somnar.




Linslus - Gör sig till för kameran, haha!




Mormor om du läser detta så mailar jag bilder till dig imorgon



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack så mycket :D

2010-05-24 @ 10:43:49
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken söting! Va stor han är! Jag har för mig att du fick barn för bara någon månad sedan! Hur gammal är han nu?

2010-05-26 @ 13:59:45
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0