Ultraljud imorgon

Hej!

Vet att bloggen är en aning understimulerad, men jag har verkligen inte orkat sätta mig ner och skriva.
Den energin jag har ger jag med 110 % till min gosiga son, som för övrigt är världens sötaste :)
Man är inte mammaLEDIG längre för nu har man superkoll till tusen på alla bus Axel känner för att hitta på. Vi har inte satt upp vår TV på väggen här i lägenheten nu när vi snart skall bort härifrån (YES!) och Axel vet mycket väl att man INTE får slå på Tvn. Haha! Då slår han, tittar på mig, skrattar och fortsätter. Synd att vi är lika envisa båda två för det brukar sluta med en väääldgt arg Axel och en mamma, som säger "jajja" hela tiden. Haha.
Köpte ett par regnbyxor till honom förra veckan, så nu kan han krypa ut utan att mamma plockar in honom igen. Han brukar krypa ut när jag vädrar, så när han hade på sig alla ytterkläder på  blev han lätt chockad när jag inte kom och hämtade in honom när han kröp ut i hundranittio.

Jag själv har varit ganska okej det senaste. Skönt. Fast vissa dagar är det inte alls bra och det jobbiga är att man aldrig vet när det blir. Gah! Fast imorgon är det rutinultraljudet vilket betyder att jag är i v18 och det är i stort sett bara halva gravditeten kvar! Yippie =D Har börjat känna lite sparkar också, så mysigt!

Skall försöka lägga upp lite bilder i veckan också :)

Dags att sova, nattinatt!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0